ارسال محصولات استوک ناکبند به کل کشور که در سایت فروشگاه لپ‌تاپ ناکبند خریداری،و ثبت سفارش می شوند در صورتی که مبلغ خرید شما بیش از مبلغ یک میلیون تومان باشد به صورت رایگان،توسط فروشگاه ناکبند به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

محدوده شهر تهران:

پست:

 

ارسال محصولات استوک ناکبند به انتخاب مشتری از طریق پست سفارشی و پیشتاز صورت می‌پذیرد، در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید، تا کالا به دست شما برسد. ارسال محصولات استوک ناکبند  هر روز قبل از ساعت 13 به پست تحویل می‌شود. و کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهیم کرد،و شما می‌توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پست با وارد کردن کد رهگیری،در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

 

ارسال محصولات ناکبند از طریق پست

پیک و الوپیک ، اسنپ و تپسی

ارسال محصولات استوک ناکبند در محدوده شهر تهران ، از طریق الوپیک ، اسنپ،  تپسی و پیک انجام می‌پذیرد و نیز زمان ارسال آن حداکثر تا 24 ساعت کاری می‌باشد. ما همواره تلاش می‌کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. همچنین فروشگاه ناکبند ، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت.

 

محدوده خارج از شهر تهران:

پست :

ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران می‌‌باشد از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می‌پذیرد . زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا 24 – 72 ساعت زمان می برد .

 

سامانه رهگیری محصولات پستی

 

تیپاکس:

شرکت  تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می‌‌باشد، که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا، برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر، که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

جهت پیگیری از طریق تیپاکس،از لینک زیر اقدام کنید.

پیگیری ارسال محصولات استوک ناکبند از طریق تیپاکس

پیگیری تیپاکس ناکبند