تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده

تفاوت ویندوز کرک و اورجینال

تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده : همگام با فناوری روز ، همه تقریبا به فناوری نیز اعتماد می کنند. بخش عمده ای از این فناوری شامل رایانه می‌شود.
برای کارکرد صحیح رایانه ، به یک سیستم عامل نیاز است. انواع مختلفی از سیستم عامل ها در دسترس ما است. قبل از همه این ها ما ابتدا باید سیستم عامل را درک کنیم.

سیستم عامل چیست

تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده

 

سیستم عامل نرم افزار اصلی رایانه است که ورودی ، خروجی ، ذخیره سازی داده ها را کنترل می کند. شما می‌توانید سیستم عامل را به عنوان كنترل كننده سایر نرم افزارها / برنامه های موجود در رایانه خود تصور كنید. جایی که همه نرم افزارها یا برنامه ها تحت سیستم عامل کار می کنند ، و سیستم عامل مراقب کارهایی است که این نرم افزارها انجام می دهند.

 

ویندوز کرک شده چیست ؟

تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده

 

ویندوز کرک شده نسخه غیرقانونی یک ویندوز است که اغلب اوقات بدون پرداخت هزینه این امکان را می دهد که از ویندوز و قابلیت های آن استفاده شود.

ویندوز کرک شده معمولا با نرم افزار هایی مانند KMS Windows Activator یا Re-loader فعال می‌شود.

کرک از بزرگترین مشکلات ونیدوز محسوب می‌شود. که هر لحظه امکان غیرفعال شدن آن وجود دارد.

کاربرانی که ار  کرک ویندوز استفاده می‌کنند آخرین به روزرسانی های مایکروسافت را بسیار دیر دریافت می کنند.

در این نسخه ویندوز امکان بروزرسانی درایو ها بسیار کم است و همین باعث کندی لپ تاپ می‌شود.

در نسخه های کرک شده ممکن است آنتی ویروس ویندوز از کار بیافتد و در اینصورت کامپیوتر شما در معرض خطر قرار می گیرد.

معمولا به خاطر اینکه اغلب کرک ها توسط هکر ها منتشر می شوند در این نسخه ها امکان دسترسی و سرقت اطلاعات شما بسیار بالاست.

ممکن است بسیاری از افراد بگویند یا فکر کنند که من سالهاست از کرک ویندوز استفاده می کنم ، اما مشکلی ندارم.
ادامه مطلب خطاب به این افراد است  ، شاید وقتی کرک را با ابزارهای ایجاد شده توسط Windows Hacker فعال می کردید ، کامپیوتر شما به سرور شخصی هکرها اضافه شده باشد ، بدون اینکه به سرور Microsoft شما اضافه شود. و به روزرسانی هایی که دریافت می کنید ممکن است از سرور هکرها انجام شده باشد.

 

ویندوز اصلی یا اورجینال

تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده

تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده

 

ویندوز رسمی و اصلی مایکروسافت که با کلید های مجوز دار فعال می شود را ویندوز اورجینال می گوییم.

ویندوز اصلی با کلید قانونی محصول خریداری شده از مایکروسافت فعال می شود. و برای تأیید کامل آن ، باید آن را با استفاده از کلیدهای آنلاین کالا فعال کنید.

Windows  اصلی احتمالاً در هر زمان از کار نمی افتد. و فقط وقتی سخت افزار رایانه شما با مشکلی روبرو شود ، ویندوز اصلی ممکن است خراب شود.

کاربران اصلی ویندوز به محض انتشار آخرین به روزرسانی های Microsoft را دریافت می کنند. و به روزرسانی جدید درایورهای دستگاه ، رایانه را بسیار سریعتر کار می کند.

ویندوز اصلی با کلید سریال رسمی مایکروسافت فعال می شود و به همین دلیل دیگر نگران امنیت داده ها نباشید.

در پایان ، می خواهیم بگوییم که ما از بسیاری از نرم افزارها در رایانه خود استفاده می کنیم. اگر می خواهید همه این ویژگی ها را بدست آورید ، باید مجوز بخرید. در غیر این صورت ، به مدت 7 یا 30 روز قادر به استفاده از آن نرم افزار خواهید بود.
این نسخه ،  نسخه آزمایشی نرم افزار نامیده می شود. و نسخه آزمایشی به شما امکان استفاده از همه ویژگی ها را نمی دهد. این نسخه بهترین جایگزین نسخه کرک است.

در صورت تمایل ، می توانید نسخه کرک نرم افزار خود را به راحتی از اینترنت دانلود کنید ، مانند مایکروسافت آفیس ، فتوشاپ ، ایلوستریتور و بسیاری از نرم افزارهای ضروری دیگر باید برای کار شما مهم باشند .
اما مسئله این است که هر زمان از نسخه Crack استفاده می کنید ، به این فکر کنید که ممکن است لپ تاپ شما توسط شخص دیگری تحت نظارت باشند.

 

ناکبند در اینستاگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *