چرا به ناکبند اعتماد کنیم؟

با توجه به گستردگی نیاز بازار به سیستم های کامپیوتری و با در نظر گرفتن تعرفه های متعدد و گاها نامعقول محصولات آکبند و نو ، و با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشورمان که منجر به افزایش قیمت های بازار گردیده، این مجموعه در راستای واردات و فروش محصولات الکترونیکی بصرفه و ارزان قیمت اقدام به فعالیت نموده است.

در راستای اعتماد سازی فروشگاه ناکبند بدون هیچ مغالطه ای آدرس و تمام شماره تماس های فروشگاه فیزیکی را در وبسیات خود منتشر کرده که کافیست با مراجعه به هرکدام از این موارد و تماس با ما از صحت تمامی اطلاعات مطلع شوید .

جهت اطلاع از آدرس ما و شماره های تماس از لینک زیر استفاده کنید.

ارتباط با ناکبند

 

تمام سعی فروشگاه با توجه به وضعیت نامساعد بازار و وجود تمام نامهربانی ها مراعات با تمام مشتریان عزیز می‌باشد . با توجه به نوع محصولات ارائه شده در فروشگاه که غالبا استوک می‌باشد فروشگاه تمام دستگاه های قابل عرضه را تماما تست شده و با ضمانت تست و تعویض ارائه می‌کند .

جهت اطلاع از نحوه ضمانت تست و گارانتی بر روی لینک مقابل کلیک نمایید.  هفت روز ضمانت بی قید و شرط تست و تعویض ناکبند

 

علاوه بر این فروشگاه لپتاپ استوک ناکبند عضو رسمی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران بوده و دارای مجوز از این سازمان می‌باشد. علاوه بر مجوز اتحادیه، وبسایت ناکبند دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز است.

نکته نهایی :  در صورت تحویل نشدن کالای خریداری شده از وبسایت فروشگاه ناکبند در زمان معین وجه کالا به صورت کامل عودت داده می‌شود.