تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز 10

مرورگر پیش فرض ویندوز

تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز 10

تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز 10: معمولا هر فردی مرورگر مورد علاقه خاص خود را دارد. آمار ها اما نشان می‌دهند که مرورگر google chrome  درصد بالایی از بازار مرورگرها را در اختیار دارد.
اما مرورگرهایی مانند firefox  و opera   نیز کاربران خاص خود را دارند. پس از این ها، مرورگر safari در macOS به نسبت محبوبیت بالایی دارد. در حالیکه نسخه edge  مایکروسافت نیز دارای درصد قابل قبولی از کاربران است.

با این تفاسیر ممکن است شما از مرورگر های مختلفی استفاده کنید اما باید اهمیت مرورگر پیش فرض را نیز بدانید . برای مثال برای اجرای بسیاری از پیوند ها و لینک ها ویندوز نیاز دارد تا از مرورگر پیش فرض لپ تاپ تعیین شده خود استفاده کند.

برای تغییر مرورگر پیش فرض ویندوز خود کار سختی ندارید اما معمولا در ویندوز و  در همان ابتدا مرورگر edge  مایکروسافت به عنوان پیش فرض تعیین شده است.

اغلب در همان ابتدای نصب یک مرورگر جدید خود مرورگر از شما سوال میکند که آن را به عنوان مرورگر پیش فرض قرار دهید که شما با تنها چند کلیک این امکان راخواهید داشت.

با این حال در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چگونه و به سادگی مرورگر پیش فرض خود را تغییر دهید.

مرحله اول : بر روی Start ( گوشه سمت چپ علامت پنجره ) کلیک کنید.

عبارت Default apps را تایپ کنید.

 

تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز 10

مرحله دوم : در گزینه های ظاهر شده گزینه Default apps انتخاب کنید.

 

مرحله سوم : در صفحه ظاهر شده بر روی گزینه Web browser کلیک کنید که لیست مرورگر های نصب شده ظاهر شود و پس از آن می توانید مرورگر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لیست قیمت لپ تاپ استوک

 

آموزش و ترفندهای روزانه ویندوز در اینستاگرام ناکبند

 

ناکبند در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *