لپ تاپ برای حسابداری – راهنمای خرید لپ تاپ برای حسابداری

لپ تاپ استوک برای حسابداری

بهترین لپ تاپ مناسب حسابداری

بهترین لپ تاپ برای حسابداری چیست ؟ به عنوان یک حسابدار یا کسی که اغلب وظایف آنها مربوط به امور حسابرسی و دفتری است داشتن یک لپ تاپ مناسب این کار یک ضرورت به حساب می‌آید. لپ تاپی که از پس امور محاسباتی به راحتی برآید و از سخت افزار و ظاهر کیفی مناسبی هم برخوردار باشد.

بنابراین، برای کسب و کارها، حسابداران، و دانشجویان کاملا منطقی است که بر روی  لپ تاپی سرمایه گذاری کنند که نرم افزارهای مهم حسابداری را پشتیبانی کند .
در این پست، ما ویژگی های لپ تاپ هایی را  بررسی می کنیم که برای حسابداران ، حسابداران حرفه ای، دانشجویان حسابداری و هر کسی که حساب ها را اداره می کند یا وظایف ثبت را انجام می دهد توصیه می شود.

 

حسابداران به چه چیزی نیاز دارند؟

حسابداری به شرکت ها و افراد کمک می کند که عملکرد مالی سالیانه و یا ماهانه خود را ارزیابی کنند.این عمل به خودی خود به شما دید کلی درباره کل دارایی ها، توانایی ها، سود و زیان سالیانه و وضعیت مالی کسب و کارتان می دهد. این اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های مهم حیاتی هستند.

بر اساس این دیدگاه هاست که شما می توانید استراتژی های آینده شرکت خود را برنامه ریزی کنید. به لطف تکامل تکنولوژی، این روزها حسابداری دیگر یک کار دستی نیست. کافیست از کامپیوترها برای هر چه سریع و راحت تر شدن امور استفاده کنید.

امروزه ما به برخی از سیستم‌های نرم‌افزاری حسابداری پیشرفته مانند هلو ، Microsoft Excel، آسان ،  Saga، نیاز مبرم داریم . این نرم افزارها نه تنها پیچیده‌ترین وظایف حسابداری را ساده می‌کنند، بلکه به شما در صرفه جویی در هزینه و وقت کمک بسیار بزرگی خواهند کرد. برای این کار کافیست یک لپ تاپ تهیه کنید و یک نرم افزار حسابداری که بر روی سیستم نصب شده.

اما…

لپ تاپ مناسب حسابداری چه لپتاپی است؟

همانطور که قبلا ذکر شد حسابداری یک روند کاری پیچیده است. و تنها رایانه ها و لپ تاپ های سازگار با نرم افزارهای حسابداری می توانند برای تهیه آمار مالی مورد استفاده قرار گیرند. بیایید حداقل شرایط لازم برای یک لپ تاپ حسابداری را بررسی کنیم.

رم مناسب حسابداری :

لپ تاپ برای اجرای سیستم حسابداری به حداقل ۲ گیگابایت RAM نیاز دارد. با این حال، اگر برای انجام چندین امور موازی با حسابداری به لپ تاپ نیاز دارید، توصیه می کنیم لپ تاپی با 4 گیگابایت RAM را انتخاب کنید.

پردازنده یا سی پی یو مناسب حسابداری :

با توجه به اینکه قدرت اصلی یک لپ تاپ از پردزانده آن می‌آید ، باید در انتخاب پردازنده هم دقت کافی داشته باشید.
اما چون حسابداری معمولا به پردازنده بسیار قوی نیاز ندارد میتوانید از پردزانده های حداقل core i3  و یا core i5  استفاده کنید.

صفحه نمایش مناسب حسابداری :

نمایشگر مناسب امور حسابداری معمولا باید دارای کیفیت تصویر مناسب باشند.
برای این امر هم داشتن یک صفحه نمایش حداقلی HD  و یا در نسل های جدیدتر
HD+  میتواند گزینه‌های اولیه مناسبی باشد. در نوع صفحه نمایش هم مات بودن یک صفحه نمایش مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

 

بهترین لپ تاپ‌های استوک مناسب حسابداری در بازه های قیمت مختلف :

لپ تاپ استوک مناسب حسابداری تا 4 میلیون تومان :

لپ تاپ دل Dell d630

لپ تاپ استوک برای حسابداری

مدل Latitude D630 در واقع نسخه به روز شده ی مدل قدیمی تر D620 Latitude بوده که به آن امکاناتی افزوده شده است ، هر چند Latitude D630 یک نوت بوک جدید تر نسبت به سری قبلی خود است اما چیپ ست و CPU  آن با مدل D620 تفاوت چندانی ندارد. این لپ تاپ استوک بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز به یک لپ تاپ ارزان قیمت جهت انجام کار اداری و حسابداری دارند.

مشخصات :

پردازنده   : intel core 2 duo
حافظه رم : 2  گیگابایت
حافظه     : 160 گیگابایت
سایز        : 14 اینچ
قیمت      : 3.200.000 تومان

مزایا : قیمت بسیار پایین ، بدنه ضدضربه ، پورت های متنوع

 

لپ تاپ استوک برای حسابداری تا 8 میلیون تومان :

 

لپ تاپ دل Dell 6520 :

لپ تاپ استوک برای حسابداری

مدل Latitude E6520 یک لپ تاپ استوک با صفحه نمایش 15.6 اینچی است. این لپ تاپ استوک دارای کاربرد گرافیکی و مهندسی بوده و برای بازی مناسب نمی باشد. لپ تاپ استوک دل دارای باتری 6 سلولی از نوع لیتیوم یون بوده و این مدل در برابر گردوغبار و ضربه و حرارت مقاوم می باشد.

مشخصات :

پردازنده   : 7intel core i
حافظه رم : 4 گیگابایت
حافظه     : 500 گیگابایت
سایز        :  15.6  اینچ
قیمت حدودی : 7.500.000 تومان

مزایا : کیبرد کامل نام لاک دار ، کیبرد ضد آب ، صفحه نمایش فول اچ دی

 

لپ تاپ استوک برای حسابداری تا 10 میلیون تومان :

 

لپ تاپ دل Dell e6540  :

لپ تاپ استوک برای حسابداری

مدل Latitude E6540 از ظاهری زیبا همراه با سخت افزار قوی برخوردار است که با ابعاد 35 ×275 ×379 ميلیمتر و وزن 3 کیلوگرم به بازار عرضه می گردد. این لپ تاپ به درایو نوری و کیبوردی با نور پس زمینه مجهز شده که کاربر می تواند در تاریکی شب تایپی سریع و روان را تجربه نماید. صفحه نمایش لپ تاپ استوک دل مدل E6540 از نوع LED در اندازه 15.6 اینچ طراحی شده که با روکش مات و رزولوشن HD می تواند در محیط های با انعکاس نور بالا تصاویر را با کیفیت خوبی به نمایش در آورد.

 

مشخصات :

پردازنده   :intel core i5
حافظه رم : 8 گیگابایت
حافظه     : 500 گیگابایت
سایز        :  15.6  اینچ
قیمت حدودی : 9.500.000 تومان

مزایا : کیبرد کامل نام لاک دار ، ساخت باکیفیت ، صفحه نمایش فول اچ دی

 

لیست قیمت لپ تاپ استوک

ناکبند در تلگرام

ناکبند در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *